Grąžinimas ir garantijos

Garantijos

Prekėms, įsigytoms internetinėje parduotuvėje „giliukas.lt“ suteikiama prekių gamintojo garantija, o šių prekių garantijos sąlygos ir terminai nurodytos prekių aprašyme ir su preke perduodamame garantiniame talone, ir sąskaitoje faktūroje, kurią gausite su užsakytomis prekėmis. Sąskaita faktūra yra prekės įsigyjimo dokumentas, kurį būtina saugoti iki garantinio laikotarpio pabaigos. Prekei suteikiamas garantinis terminas, nurodytas garantiniame talone, skaičiuojant nuo pardavimo datos. Garantinis aptarnavimas neatliekamas, jei nepateikiamas garantijos talonas. Talonas, kurio bent viena grafa neužpildyta ar trūksta pardavėjo parašo, laikoma negaliojančiu.

Prekėms, kurių aprašyme nėra nurodyti garantiniai terminai, yra taikomi garantiniai įsipareigojimai nustatyti Lietuvos Respublikos teisės aktais.

Sugedus prekei, įsigytai internetinėje parduotuvėje „giliukas.lt“ dėl garantinio remonto atlikimo jūs turite kreiptis prekės garantiniame talone nurodytais prekės garantinio remonto aptarnavimo serviso adresais arba susiekite su mumis telefonu +370 653 17788 arba el. paštu info@giliukas.lt. Tolesnę eigą suderinsime individualiai

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.

Visais atvejais nekokybiškos prekės nemokamai pakeičiamos kokybiškomis arba Jums grąžinami už tokias prekes sumokėti pinigai.

Pirkėjui grąžinant arba keičiant nekokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

Nesilaikant išvardintų sąlygų mes pasiliekame teisę daikto grąžinimui nepriimti.

Už prekes, kurios grąžinamos laikantis  numatytų sąlygų, Jūsų sumokėti pinigai yra grąžinami ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo Jūsų grąžinamų prekių pristatymo Pardavėjui dienos.

Pirkėjas norėdamas pakeisti prekę į kitą brangesnę prekę turi primokėti trūkstamą sumą.

Kilus neaiškumams rašykite el. paštu info@giliukas.lt arba skambinkite mums telefonu +370 653 17788 (darbo dienomis, nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9.00 val. iki 18.00 val.). 


Grąžinimai ir Keitimai

Vartotojų nuotolinėmis priemonėmis įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu.

Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnis reglamentuoja pirkėjo teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos nadojant nuotolines priemones. Minėtu straipsniu nustatyta, kad pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant nuotolines priemones, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per 14 darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos.

Vartotojas turi teisę grąžinti arba pakeisti kokybiškas prekes į kitą prekę per minėtą terminą nenurodydamas grąžinimo priežasties, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš esmės nepasikeitė. Daikto ar jo pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą daiktą, negali būti vertinami kaip esminiai daikto išvaizdos pakeitimai. Kai kyla ginčas dėl daikto išvaizdos, gali būti skiriama ekspertizė. Jos išlaidas apmoka kaltoji šalis.

Grąžinant arba keičiant kokybiškas ir nekokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • prekė privalo būti pilnai sukomplektuota;
  • prekė negali būti naudota, negali būti nuplėšta prekės etiketė (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir būti nepraradusi prekinės išvaizdos (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą (http://www.giliukas.lt/download/prekiu-keitimo-grazinimo-forma.docx).

Nesilaikant išvardintų sąlygų mes pasiliekame teisę daikto grąžinimui arba keitimui nepriimti.

Grąžinant arba keičiant kokybiškas prekes per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo, prekių grąžinimo/ keitimo išlaidos tenka pirkėjui.

Už prekes, kurios grąžinamos laikantis  numatytų sąlygų, Jūsų sumokėti pinigai yra grąžinami ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo Jūsų grąžinamų prekių pristatymo Pardavėjui dienos.

Keičiant prekę į brangesnę, pirkėjas turi primokėti trūkstamą sumą.

Grąžinant prekes mokesčiai susiję su prekių pristatymu, atsiėmimu ar apmokėjimo kaina negrąžinami.

Kilus neaiškumams rašykite el. paštu info@giliukas.lt arba skambinkite mums telefonu +370 653 17788 (darbo dienomis, nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9.00 val. iki 18.00 val.). 


Užsakymo atšaukimas

Pasitaiko, kad užsakydami suklystate ir pasirenkate ne tą prekę, užsisakę staiga persigalvojat, kad reikia kitos prekės ar tiesiog nebenorite tos prekės, arba staiga atsirado kitų priežasčių, dėl kurių norite atšaukti ką tik padarytą užsakymą.

Jeigu taip atsitiko,rašykite mums el. paštu info@giliukas.lt arba skambinkite telefonu +370 653 17788. Užsakymą panaikinsime ir grąžinsime pinigus, jeigu juos jau sumokėjote. Pinigus įsipareigojame grąžinti iš karto, kai tik jie pasirodys mūsų sąskaitoje.

Užsakymą atšaukti galima, jeigu jis dar nėra išsiųstas. Jeigu užsakymas išsiųstas, prekę reikės grąžinti pagal prekių grąžinimo taisykles, nurodytas aukščiau.